SIPARIŞIMDEKI ÜRÜNÜ / ÜRÜNLERI IADE ETMEK ISTIYORUM. NE YAPMALIYIM?
Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz.
GENEL IADE ŞARTLARI AŞAĞIDAKI GIBIDIR;
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek:orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Gönderiyi yaptığımız kargo firmması ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size ait olup kargo bedeli hesabınızdan düşecektir.
Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri )
Örneğin UFO ısıtıcı, Cam ürünler, televizyonlar vb. taşıma esnasında kıralabilecek tarzda ürünler muhakkak kargo teslimatı esnasında açılıp, kırık olup olmadığı tespit edilmeli ve hasarlı olması durumunda kargo tarafından hasar tespit tutanağı tutturulmalıdır. AKsi takdirde bu tarz ürünler değiştirilemez, taşıma sigortası kapsamına alınmaz. Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir. PARA İADESİ a) Kargo Ücreti: Ürünü iade ettiğinizde gidiş kargo ücreti alacağınızdan düşülür ve dönüş kargo ücreti de size ait olur. b) Kapıda ödeme ücreti: Kredi kartı ya da havale ile değil de, UPS kargo ile kapıda ödeyerek satın almayı tercih ettiğinizürünler için UPS'e ödediğimiz 7 ytl'lik tahsilat ücreti hesabınızdan düşülür. c) Hediye Paketi: Ürün için ekstra ücretini ödeyip hediye paketi yaptırdıysanız. Bu hizmet ücretini hesabınızdan düşüyoruz. d) Kredi kartıyla ödeme yapmışsanız, satışın iptali nedeniyle kullanılan sanal pos cihazının ait olduğu bankasının firmamızdan bu işlemle ilgili yaptığı tüm kesintiler hesabınızdan düşülür. Bununla ilgili taksitli işlemler için ilgili bankaların kredi kartı müşteri hizmetleri servisinden bilgi alabilirsiniz.
Satın almayı düşündüğünüz ürünün farklı bir renkte olması gibi özel istekleriniz varsa bunu siparişinizin açıklama bölümünde belirtmeniz gereklidir. Aksi halde bu ürünleri iade alamıyoruz.
ÖZEL ÜRÜNLER IÇIN IADE ŞARTLARI< FONT>
Kırılabilecek ürünlerin iadesi;
TELEFON iadesinde;
Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.
DIĞER ÜRÜNLERIN IADESINDE;
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arzedebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler ve iadesi mümkün değildir.
IADE IŞLEMLERI
Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir.
İade onaylandığında sistemimizdeki mail adresinize bilgi verilecektir. Siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise kredi kartınıza, havale ile oluşturuldu ise bilgilerini dolduracağınız ve tarafımıza göndereceğiniz banka hesabınıza yansıtacaktır.
NOT: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir.iade faturası, Kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmesi gerekmektedir.
Para iade prosedürü ödenen paradan aşağıdaki kesintilerin yapılmasından sonra 20 gün içinde kredi kartına iade ya da hesaba havale şeklinde olur.